Koszyk Wartość: 0.00    Liczba biletów: 0    Liczba karnetów: 0
Czas na złożenie zamówienia:
-

Uwaga! Sprzedaż biletów przez Internet kończy się na 24 godziny przed danym wydarzeniem.

REGULAMIN

REGULAMIN  INTERNETOWEJ  SPRZEDAŻY  BILETÓW
PRZEZ BIAŁOSTOCKI OŚRODEK KULTURY
zwany dalej Regulaminem.

§ 1

Podstawy prawne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży przez Białostocki Ośrodek Kultury z siedzibą w Białymstoku (15-281), przy ul. Legionowej 5, wpisanym do rejestru miejskich instytucji kultury pod numerem RIK 01/92, NIP 542 – 030 – 35 – 72 zwanym dalej „BOK” lub „Organizatorem”, biletów na wydarzenia artystyczne, imprezy itd. zwane dalej „wydarzeniami” organizowane lub współorganizowane przez Białostocki Ośrodek Kultury zwanych dalej „biletem”, przy wykorzystaniu informatycznego systemu internetowej sprzedaży biletów. 
  2. Kupującym w rozumieniu niniejszego regulaminu jest osoba, która wyraża wolę zawarcia umowy sprzedaży, mającej za przedmiot zakup biletu od Białostockiego Ośrodka Kultury zwanej dalej „transakcją” i która dopełni czynności opisane niniejszym Regulaminem.
  3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie bilety.bok.bialystok.pl

§ 2

Warunki i sposób zakupu biletu

  1. Warunkiem skorzystania z systemu internetowej sprzedaży biletów jest:

         1) zaakceptowanie niniejszego Regulaminu przez kupującego

             oraz

         2) spełnienie wymaganych procedur rezerwacji i zakupu na stronie www.bilety.bok.bialystok.pl tj.:
             

             a) zarejestrowanie się na stronie poprzez podanie danych wskazanych w formularzu rejestracyjnym,

             b) wybór wydarzenia i ilości biletów,

             c) sprawdzenie danych wpisanych w formularzu rejestracyjnym,

             d) potwierdzenie dokonania zamówienia oraz otrzymanie drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez BOK.

             e) opłacenie zamówienia przez Kupującego. Zapłata niepotwierdzona przez bank Kupującego powoduje ewentualne anulowanie zamówienia.

             f) przesłanie przez BOK biletu na adres poczty elektronicznej kupującego, po potwierdzeniu otrzymania płatności za bilet.

UWAGA! Elektroniczny system zakupu biletów nie obsługuje skrzynki poczty elektronicznej gmail.com, w związku z tym prosimy o podawanie innego adresu mailowego do kontaktu niż gmail.com.

W razie problemów z odszukaniem biletu wysłanego na adres mailowy kupującego, prosimy o sprawdzenie zakładki SPAM.

             g) wydrukowanie i okazanie biletu przez Kupującego przed wejściem na wydarzenie.

§ 3

Zgoda na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych

Poprzez rejestrację w systemie sprzedaży internetowej Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora, w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów. Wszelkie dane osobowe otrzymywane przez BOK w ramach sprzedaży biletów są wykorzystywane w celu wykonania umowy sprzedaży biletów jak również za zgodą osoby  udostępniającej dane osobowe w celach przekazywania informacji o promocjach oferowanych przez BOK - przy zachowaniu zasad określonych w Ustawie  z dnia 29.VIII.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r., nr 2135, poz. ze zm.) oraz w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2013 r., nr 1422, ze zm.). Otrzymane dane osobowe nie są przekazywane osobom trzecim. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualniania na warunkach określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych. Administratorem danych osobowych jest BOK. BOK  zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§ 4

Prawa i obowiązki Organizatora i Kupującego

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia transmisji danych w trakcie dokonywania zakupu.
  3. W dowolnym momencie Kupujący może sprawdzić status realizacji zamówienia logując się na stronie bilety.bok.bialystok.pl
  4. Kupujący drukuje bilet po potwierdzeniu realizacji zamówienia przez BOK.
  5. Wszystkie informacje na temat repertuaru*, cennika, zniżek, ofert specjalnych, godzin pracy kas biletowych i inne opublikowane są na stronie bok.bialystok.pl. *BOK zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze.
  6. Bilet traci ważność z momentem rozpoczęcia wydarzenia, co oznacza, że spóźniona osoba nie ma możliwości wejścia na wydarzenie (poza sytuacjami wyjątkowymi niezawinionymi przez Kupującego i możliwością zapewnienia przez BOK wejścia na wydarzenie – w przypadku jego trwania), nie ma prawa do zwrotu biletu ani przebukowania biletu (tj. zamiany biletu na inny termin lub inne wydarzenie).

§ 5

Płatności

  1. Płatności za bilety są obsługiwane za pośrednictwem portalu PayU przez PayU SA z siedzibą
    w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182. 
  2. Ceny biletów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  3. W celu otrzymania faktury VAT, dokumentującej sprzedaż biletów, należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję Faktura VAT oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia. Niezaznaczenie tej opcji powoduje, iż BOK odmówi wystawienia faktury VAT.
  4. System sprzedaży internetowej umożliwia zakup biletu najpóźniej 24 godziny przed wydarzeniem, sprzedaż zostaje wyłączona. Przy czym organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży internetowej w każdej chwili bez podawania przyczyn.
  5. Brak możliwości zakupu biletu za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej nie musi oznaczać braku biletów w kasie BOK. Kupujący otrzyma informację o sprzedaży stacjonarnej tj. w kasie BOK poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 85 746 13 20.
  6. System sprzedaży internetowej nie pozwala na zakup biletów ze zniżkami np. na podstawie karty seniora, karty dużej rodziny oraz biletów rodzinnych.
  7. Niewykorzystane bilety nie podlegają zwrotowi ani przebukowaniu.
  8. Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności  drogą internetową nie podlega fiskalizacji, w związku z czym  kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
  9. Osoby dokonujące płatności za pośrednictwem banku zagranicznego winny uwzględnić koszty pośrednictwa bankowego, gdyż tylko pełna zapłata w wyznaczonym terminie gwarantuje realizację zamówienia przez BOK.
  10. Wszystkie informacje dotyczące przebiegu realizacji zamówienia przekazywane będą drogą elektroniczną w godzinach pracy kas biletowych.

§ 6

Anulowanie zamówienia

  1. Zamówienie złożone w systemie internetowej sprzedaży biletów może być anulowane tylko poprzez ten system, najpóźniej w terminie do 3 dni przed datą wydarzenia.
  2. Zwrot pieniędzy za bilet zakupiony za pomocą internetowego sytemu  sprzedaży dokonywany jest na rachunek bankowy, z którego Kupujący dokonywał płatności za bilet/bilety, w terminie 7 dni od daty anulowania zamówienia poprzez kontakt mailowy kasa@bok.bialystok.pl lub tel. 85 746 13 20.

 

mTransfer
Przelew24 BZWBK
Płacę z Bankiem Pekao S.A.
Płacę z Inteligo
Płacę z iPKO
Płać z ING
Crédit Agricole e-przelew
Płacę z Millennium
Przelew z Deutsche Bank
Przelew z Idea Bank
Płacę z Alior Bankiem
Płacę z T-Mobile Usługi Bankowe
Przelew z PBS
e-płatność BGŻ BNP Paribas S.A.
Płać z BOŚ
Płacę z Getin Bank
Płacę z Noble Bank
Płacę z Orange
BLIK